piątek, 5 sierpnia 2011

Wszystkie Boże Dzieci Tańczą

Opis (wikipedia.pl)
Wszystkie boże dzieci tańczą – sześć opowiadań Harukiego Murakamiego (UFO ląduje w Kushiro, Krajobraz z żelazkiem, Wszystkie boże dzieci tańczą, Tajlandia, Pan żaba ratuje Tokio, Ciastka z miodem) połączonych jednym motywem: trzęsieniem ziemi w Kobe. W książce przeplata się rzeczywistość z fikcją, realność i marzenia. Choć w inny sposób, każdy z bohaterów poszukuje siebie, chce odnaleźć drogę w życiu, zrozumieć swoje lęki i pragnienia. Murakami zgrabnie podsuwa czytelnikowi wizje bohaterów jako prawdę, ich sny jako rzeczywistość.

Już od dawna chciałam przeczytać coś Murakamiego i nie powiem żebym miała małe oczekiwania wobec tej książki, po tym ile się naczytałam pochlebnych opinii na temat jego twórczości. To moja pierwsza Jego książka i powiem wam że się nie zawiodłam. Mimo iż niektóre opowiadania są dziwne, irracjonalne ale każde ze szczypta magii. Polecam! W szczególności opowiadanie "Wszystkie Boże Dzieci Tańczą" i "Ciastka Z Miodem" 

__________________________________________________

Od dziś u mnie będzie także muzycznie, postaram się z wami dzielić także moją muzyką, a nóż coś komuś się spodoba i będzie słuchał, a może słucha tego samego co ja. Będą to kawałki które będą u mnie leciały podczas pisania postów, ewentualnie te które będą mi towarzyszyły przy czytaniu.


Dziś nasza Polska Natalia i jej samotnicy co prawda poniższy filmik jest z wykonania na żywo, na płycie jest wersja troszkę szybsza zdecydowanie lepsza. Piosenka "przykleiła" się do mnie akurat jak czytałam tą książkę więc niech na początek będzie ona:


Nathalie And The Loners - Poster Guy



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...