poniedziałek, 4 lutego 2013

Top 10 czyli ulubione seriale


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.                                                                                                Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych                                               seriali!


1.  Kochane Kłopoty
 2. Supernatural 


3. Z Archiwum X


4. Czynnik PSI


5. Jej Szerokość Afrodyta


6. American Horror Story


7. Chirurdzy


8. Rodzinka PL




i na tym się kończy moja lista 8 ulubionych seriali... Nie mam czasu na ich oglądanie dlatego tez większość z nich to seriale stosunkowo stare a reszta to takie gdzie mogę poświęcić jeden dzień w tygodniu i obejrzeć nowe odcinki i przyznaje się bez bicia że kompletnie nie wiem co się teraz ogląda, nie widziałam ani jednego odcinka Plotkary ani tych o tematyce wampirów... ale w sumie to dobrze bo seriale to straszne pożeracze czasu:)

2 komentarze:

natula pisze...

Raczej nie jestem serialowa, ale z dawnych czasów pamiętam "Z Archiwum X", kiedyś udało mi się obejrzeć kilka odcinków "Supernatural", a teraz zdarza mi się podglądać "Chirurgów" i "Rodzinkę.pl" :-)

Klaudyna Maciąg pisze...

'Kochane kłopoty' to prawdziwa wspaniałość - ciepły, rodzinny, sympatyczny i mądry serial. Naprawdę wart oglądania!

'Z archiwum X' też lubiłam oglądać, bardzo pozytywny klimat dziecięcych lat.

Znam też 'Rodzinkę PL', bo mój M. czasem ogląda, ale sama nie przepadam.

Gdybyś jednak chciała potracić czas na jakiś serial, polecam 'Life Unexpected' - klimatycznie zbliżony do Gilmorek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...