poniedziałek, 18 lipca 2011

Wielka niewiadoma - Stosik(1)

Już nie taka niewiadoma ale nadal wielka:)
Troszkę mnie nie było w domu i zaległości się narobiły,a rodzice na bieżąco uzupełniają moja biblioteczkę. Do Cejrowskiego dorwał się chłopak. Pałac północy  przeczytany co prawda dzisiaj ale to dlatego że wczasowy tydzień dość intensywny był. Góry, góry. Szklarska Poręba jak zwykle nie zawodzi, nogi nadal bolą od chodzenia po górach ale to przyjemny ból, udoskonalaliśmy sztukę grillowania, grę w babingtona, frizbi. Nie obeszło się też bez zdartych łokci po jeździe na hulajnodze i setek lizawek od Aksona. To był udany tydzień. Ale dopiero teraz przeglądając zdjęcia zdałam sobie sprawę, że prawie nie mam żadnych widoków żeby tu umieścić, jedyny dwa wam pokazuje.

Stosik:



1) Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafon 
2) Raj tuż za rogiem - Mario Vargas Llosa 
3) Piąta kobieta - Henning Mankell 
4) Jeden fałszywy ruch - Harlan Coben 
5) Jasne błękitne okna - Edyta Czapiel 
6) Roi Anaconda - Wojciech Cejrowski



Szklarska Poręba



A na dokładkę Aksonek:)


4 komentarze:

sabinka.t1 pisze...

Piękny psiak!!!!

Stos ciekawy, ale uroda psiaka powala :P

Penny Lane pisze...

Gratuluję stosiku ;) Mam kilka z tych książek u siebie na półce.

A psiak uroczy :)

Magda pisze...

piękny stos, zazdroszczę Pałacu północy, Cejrowskiego polecam (przede wszystkim Gringo, ale Rio Anaconda też jest Ok) Llosa mnie trochę rozczarował, ale czytałam tylko jedną jego książkę, więc czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia po lekturze i pozdrawiam :)

Aneta pisze...

Stosik interesujący, a pies piękny. To berneński pies pasterski? Trudno go wychować? Marzył mi sie kiedyś taki pies, ale na razie mam małego jorka.
Pozdrawiam, bo jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...