piątek, 22 lipca 2011

Wciąż ją kocham / Dear John

Nie jestem zapaloną zwolenniczką romansów, ale jakiś rok temu koleżanka poleciła mi właśnie "I wciąż ją kocham" N. Sparks'a. W przypływie fali znudzenia kryminałami stwierdziła a czemu nie. I nie zawiodła się, z chęcią przeczytam jeszcze inne pozycje tego pisarza.

"I wciąż ją kocham" jest lekką, przyjemna i wzruszającą historią. Czytelnik z łatwością może wczuwać się w losy bohaterów i przeżywać wszystko razem z nimi. Polecam osobom które lubię sobie popłakać przy książce.

Mimo, że książkę przeczytałam dawno, to film widziałam dopiero przed chwilą. Czytałam wiele niepochlebnych recenzji na jego temat, że banał i sztampa, że nuda, że gniot, że romansidło takie jakich jest na pęczki, że miłość, że wojna,że WTC,  ajj dużo by wu wymieniać.
Ale mi ten film się po prostu podobał. Chyba po prostu lubię oglądać filmy o miłości, oderwać się od szarej rzeczywistości, zatęsknić za czasami kiedy to ja przeżywałam miłosne wzloty, kiedy to kochało się namiętnie i bez pamięci bo z biegiem lat to człowiekowi ulatuje. Poza tym lubię sobie tez czasami popłakać na filmie, a na tym była sposobność. 
Polecam, jak dla mnie film idealny na samotne, piątkowe, deszczowe, babskie popołudnie obowiązkowo z kubkiem ulubionej herbaty i paczką chusteczek higienicznych.


Opis (lubimyczytac.pl):
Dzieciństwo Johna Tyree nie należało do łatwych. Gdy okazało się, że świat nie stanie przed nim otworem, zaś szanse na uzyskanie wyższego wykształcenia są właściwie żadne, swoją przyszłość zobaczył w szeregach armii Stanów Zjednoczonych. Już jako żołnierz, będąc na przepustce, spotyka przypadkiem piękną Savannah Lee Curtis, dziewczynę swoich marzeń, która studiując i pracując dla Habitat for Humanity, wraz z grupą studentów, w ramach akcji dobroczynnej, buduje domy dla ubogich... Miłość, która łączy tych dwoje rozkwita nawet na przekór okolicznościom. Dziewczyna obiecuje czekać na ukochanego, póki nie minie okres jego służby. Wydarzenia z jedenastego września, które wstrząsnęły światem, wstrząsną również ich życiem. John musi wybrać między uczuciem do dziewczyny i wiernością ojczyźnie. Pewnego dnia otrzymuje pożegnalny list od Savannach, w którym dziewczyna informuje go, że zakochała się w kimś innym. Gdy John wraca do domu, okazuje się, że miłość zmusi go do podjęcia najtrudniejszej decyzji w życiu

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...