czwartek, 10 listopada 2011

Odkrycie

Ostatnimi czasy zakochuje się w cyklach wydawniczych. U jednej z was podpatrzyłam serię z miotłą wydawnictwa W.A.B., jakiś czas temu zetknęłam się także z serią kalejdoskop wydawnictwa Muza, co prawda w obu tych serii czytałam tylko po jednej książce ale na tyle mi się spodobały że mam zamiar to nadrobić. Teraz szukając czegoś na temat literatury Skandynawskiej odkryłam iż wydawnictwo słowo/obraz terytoria wypuściło serię Terytoria Skandynawii co prawda o pozycjach "Plaża Muszli" czy tez "Niech się rozpęta burza" czytałam ale nie przyszło mi do głowy że mogą należeć do jakiejś serii aż do dziś z czego się bardzo cieszę i dopisują serię Terytoria Skandynawii do cyklu który muszę przeczytać.

Jak już sama nazwa wskazuje seria dotyczy literatury Skandynawskiej wszelakiej maści, od romansu poprzez kryminał czy literaturę faktu. Do tej pory ukazało się m.in:







2 komentarze:

D pisze...

Literatura skandynawska jest jeszcze mi obca, więc polecenie przez Ciebie tej serii może mnie zmobilizuje do obserwowania tych książek w bibliotece...

Kama pisze...

Mnie także skandynawska literatura jest obca. Rozejrzę się po blogach, jakie opinie zbiera ta seria.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...