sobota, 10 marca 2012

Top 10 - ulubione bohaterki filmów i seriali




Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.                                                                              Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych bohaterek filmów i seriali!




1. Zdecydowanie na pierwszym miejscu Rory Gilmore - "Kochane Kłopoty"


 2. Meredith Grey - "Chirurdzy"


3. Frances 'Baby' Houseman - "Dirty dancing"





4. "13" - "House M.D."



5. Temperance Brennan - "Kości"




na chwilę obecna 5 może na dniach coś mi do głowy więcej przyjdzie;)
________________________________________________________
edit:
Aaaaa olśniło mnie:


6. Dana Scully - "Z archiwum X"


7. Clarice Starling - "Milczenie Owiec"




8.Emily Posa - "Siedem Dusz"



 9. Arwena - LOTR



10. Amelia - "Amelia"





Z bohaterami byłoby mi łatwiej :D 

5 komentarzy:

pheo pisze...

O, 13! Też bardzo ją lubię i pewnie znalazłaby się w mojej dziesiątce bohaterek. Gdybym tylko oglądała jakieś inne seriale i mogła stworzyć jakąkolwiek dziesiątkę ;)

A przy okazji pierwszy raz do Ciebie zawitałam i bardzo tu miło. Dodaję do listy ulubionych :)

Kasia książkoholiczka pisze...

Nie pomyślałam o Baby :(

natula pisze...

W 100% zgadzam się z Twoimi typami :).

Klaudyna Maciąg pisze...

Ha, jak miło, że Cię olśniło :) Teraz mamy już komplet.

Uwielbiam "13"! Podobnie zresztą jak Rory - koniecznie muszę sobie przypomnieć "Gilmorki"!

Dalia pisze...

Arwena jest i mnie :)
Zapraszam dla porównania :
http://dalia-hobby.blogspot.com/2012/03/top-10-ulubione-bohaterki-filmow-i.html

Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...