niedziela, 1 stycznia 2012

Stosik(6) na nowy rok i ksiązkowo muzyczne podsumowanie

Przyszedł czas na książkowe i muzyczne podsumowanie ostatnich 12stu miesięcy.

Muzyka:
Według mojego profilu na last.fm najczęściej słuchanym zespołem w 2011 roku był:
1. Manu Chao (741 odtworzeń) za nim ustawiły się na miejscu
2. Adele - 706
3. Damien Rice - 452
4. Kings of Convenience - 395

Piosenką roku została:
30 Seconds To Mars – Closer To The Edge odsłuchań 90

 
Książki:
Rok zakończyłam z 34 przeczytanymi książkami co dało w sumie 14741 stron
Najlepsza książka:
Nie będzie to jedna książka a dwie trylogie. Pierwsza z nich to trylogia Millennium S. Larsona a druga to Trylogia Czarnego Maga T. Canavan
Rozczarowanie roku:
Zdecydowanie "Jasne Błękitne Okna" Edyty Czapiel o wiele więcej oczekiwałam po tej książce

W nowy rok wchodzę ze
zdobyczami grudniowo-mikołajowo-gwiazdorowymi
Choć nie wiem kiedy znajdę na nie czas w pierwszej połowie roku bo postanowiłam że od pierwszych dni stycznia zabieram się za pisanie magistra.. zobaczymy co z tego wyjdzie:)



 1. Harlan Coben - Bez skrupułów
2. Harlan Coben - Tylko jedno spojrzenie
3. Simon Beckett - Zapisane w kościach
4. Helen Fielding - W pogoni za rozumiem
5. Peter V. Brett - Malowany Człowiek 1
6. Peter V. Brett - Malowany Człowiek 2
7. Carlos Ruiz Zafon - Marina
8. Carlos Ruiz Zafon - Światła Września
9. Carlos Ruiz Zafon - Gra Anioła
10. Umberto Eco - Cmentarz w pradze
11. Martha Grimes -Pod Huncwotem
12. Arnaldur Indriðason - W Bagnie

1 komentarz:

Klaudyna Maciąg pisze...

Bardzo podoba mi się stosik! Wybory muzyczne też jak najbardziej cieszą moje oko :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...