wtorek, 3 stycznia 2012

Kapłanka W Bieli

KAPŁANKA W BIELI
TRUDI CANAVAN

tytuł oryginału: Priestess of the White
seria/cykl wydawniczy: Era Pięciorga tom 1
wydawnictwo: Galeria Książki 
data wydania: kwiecień 2009
liczba stron: 682



Typowy schemat Canavan jednak przeniesiony w zupełnie inny świat magów, kapłanów, bogów, czarownic. Książka wciąga - podobnie jak Trylogia Czarnego Maga.  Jednak zachwyt jaki wywarła na mnie Trylogia Czarnego Maga prysł, akcja miejscami się wlecze i te straszne opisy które czasami wybijały mnie z rytmu ale koniec książki jest rekompensatą. Napisana przystępnym językiem, z interesującymi bohaterami i ich ciekawymi przygodami. Mam drugą część trylogii ale chyba będę musiała zrobić sobie jedno- lub dwuksiążkową przerwę, mam nadzieję że "Ostatnia Z Dzikich" okaże się ciekawsza.

Opis(lubimyczytac.pl):
Kiedy Auraya została wybrana na kapłankę, nie wierzyła, że po zaledwie dziesięciu latach stanie się jedną z Białych, najpotężniejszych sług bogów. Niestety, miała niewiele czasu, by przyzwyczaić się do niezwykłej mocy, jaką bogowie jej ofiarowali. Krainę nękają nieznani czarownicy z południa odziani w czarne szaty, a do Białych docierają pogłoski o gromadzącej się armii. Auraya i pozostali Wybrani pracują niestrudzenie, by przypieczętować przymierza i zjednoczyć pod swoim sztandarem cały północny kontynent. Czas jednak ucieka. Wojna przybywa do krain Białych i jeśli Auraya nie nauczy się wykorzystywać swoich nowych umiejętności, nawet łaska bogów może nie wystarczyć, by uratować sprzymierzone krainy.

1 komentarz:

natula pisze...

Mam mieszane uczucia do tej książki, z jednej strony bardzo mnie do niej ciągnie, a z drugiej czuję, że po jej lekturze mogę być mocno rozczarowana, cóż... Pomyślę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...