wtorek, 20 września 2011

Świat Wiedzy 3/2011

 

Mam słabość do tego typu gazet, do niedawna zaczytywałam się w 21 Wieku ale tym razem postawiłam na nowości. Świat Wiedzy mimo iż nazwa może się kojarzyć z tym który ukazywał się parę lat wstecz, nic z nim wspólnego nie ma, za to ma szereg ciekawych artykułów, sporo ciekawostek no i fantastycznych zdjęć. Prawdę powiedziawszy zapomniałam o tym że ukazał się 3 numer ale dziś przychodzę z pracy a na ławie leży, nowy jeszcze pachnący tuszem październikowy numer ah..:)

A w nim m. in. o tym że coca cola niszczy nam kości, aromat maślany z pop cornu zabija nasze płuca a karmel krew. Ponadto odkryjemy jakie tajemnice skrywa Saturn, jak to jest z ta agresja w internecie oraz jak trenować swój mózg no i oczywiście wiele wiele innych ale nie będę o nich pisała jak jesteście ciekawi to polecam (tę czy tą?)  gazetę:)


1 komentarz:

natula pisze...

Chyba jestem strasznie zacofana bo po raz pierwszy czytam o takiej gazecie, a może wynika to za faktu że już od dawna nie odwiedzam saloniku prasowego. Wydaje się być skarbnicą wiedzy.

Kogo?Co? tę gazetę, z kim? z czym? z tą gazetą :) - od zawsze miałam z tym problem, niby taka głupota, a potrafi krew zepsuć ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...