sobota, 8 października 2011

nowa praca, ciągły brak czasu i....

I w końcu przyszedł październik, a wraz z nim  mój brak czasu. Zajęć prawie nie mam więc chodzę do pracy, a że mam nową pracę, w czekoladzie:D, to staram się tam chodzić w każdej wolnej chwili i tak zmiany od 14 do 22 sprawiły że całkowicie zaniedbałam wszystko ale dziś mam w końcu wolne więc mogę nadrobić troszkę zaległości i zobaczyć co tam u was słychać. 

Ale to nie koniec nowości bo mamy nowego członka rodziny, nie miałam się kiedy pochwalić to się chwalę teraz. 
4-miesięczna Zytka rasy dachowiecwyjątkowiec



A na koniec nowościowy stosik książkowy:)

Uzupełnienie Ery Pięciogra o II i III tom oraz "Pod dwiema kosami" którą wygrałam w konkursie:)


3 komentarze:

Magda pisze...

kicia przepiękna :) Pod dwiema kosami właśnie skończyłam czytać i mam pozytywne odczucia, lubię książki pisane z humorem, a ta właśnie do takich należy :)

Cassiel pisze...

Śliczna! :) A stosik, jakie grube te dwie, wow! :D Miłego czytania. :-)

natula pisze...

Zytka jest cudna :).

Z nam ból z brakiem czasu, ciągle pędzę, ale chyba czas przystopować.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...