niedziela, 28 sierpnia 2011

Bezsenność

Na przekór tytułowi książka powoduje wieeeelką senność. Czytało mi się strasznie ciężko. I przyznaję się bez bicia nie dobrnęłam do końca. Chyba po raz pierwszy, ale z miłości do książek Kinga na pewno sięgnę po inne tytuły, a że czytałam ,że ta pozycja jest najgorsza w Jego dorobku więc może być już tylko lepiej.




Opis(lubimyczytac.pl):
Bohaterem powieści jest mężczyzna cierpiący na bezsenność, Ralph Roberts. Im krócej sypia, tym dziwniej postrzega świat i ludzi wydaje mu się, ze zaczyna widzieć ich aury, a także tajemnicze istoty towarzyszące zgonom jego znajomych i przyjaciół. Tymczasem miasto jest rozrywane społecznymi zamieszkami spowodowanymi powstaniem szpitala, centrum opieki, w którym dokonuje się m.in. zabiegów aborcji. Inspirują je zrzeszeni w Pro-Life obrońcy życia nie narodzonych dzieci. Na czele ruchu stoi człowiek obłąkany, sadysta skazany za znęcanie się nad własną rodziną. Planuje on zamach na centrum i zgładzenie przebywających tam ludzi. Jest wśród nich chłopiec, w którego rękach spoczywa los wszechświata. Tylko Ralph dzięki swoim niezwykłym zdolnościom postrzegania może ich ocalić


 _________________________________________________________

Madcon - Beggin





2 komentarze:

kasandra_85 pisze...

Nie czytałam, ale z racji mojej miłości do Kinga, dam szansę książce i na sobie sprawdzę czy mi się spodoba:)). oby tak;)
pozdrawiam!!

Magda pisze...

lubię książki Kinga, dlatego chyba się zdecyduję na nią :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...