piątek, 2 września 2011

Gildia Magów

GILDIA MAGÓW
TRUDI CANAVAN

tytuł oryginału: The Black Magician Trilogy: The Magicians' Guild 
seria/cykl wydawniczy: Trylogia Czarnego Maga tom 1 
wydawnictwo: Galeria Książki
data wydania: październik 2007
liczba stron: 520

Książka przenosi nas w świat tajemnic, magii, czarów, alchemii, uzdrawiania, wojowników. Przez książkę przemyka się łatwo, napisana prostym językiem, nie miałam pojęcia kiedy przebrnęłam przez te 500 stron. Bajka, która odrywa od szarej rzeczywistości, lekka, łatwa i przyjemna. 
Polecam wszystkim, którzy potrzebują odpoczynku od literatury ambitnej i z przekazem. Ot taka sobie bajeczka:)

Chwytam się od razu za drugą część;)


Opis (lubimyczytac.pl):
Co roku magowie z Imardinu gromadzą się, by oczyścić ulice z włóczęgów, uliczników i żebraków. Mistrzowie magicznych dyscyplin są przekonani, że nikt nie zdoła im się przeciwstawić, ich tarcza ochronna nie jest jednak tak nieprzenikniona jak im się wydaje. Kiedy bowiem tłum bezdomnych opuszcza miasto, młoda dziewczyna, wściekła na traktowanie jej rodziny i przyjaciół, ciska w tarczę kamieniem - wkładając w cios całą swoją złość. Ku zaskoczeniu wszystkich świadków kamień przenika przez barierę i ogłusza jednego z magów. Coś takiego jest nie do pomyślenia. Oto spełnił się najgorszy sen Gildii: w mieście przebywa nieszkolona magiczka. Trzeba ją znaleźć - i to szybko, zanim jej moc wyrwie się spod kontroli, niszcząc zarówno ją, jak i miasto.


__________________________________________________________

A muzyka do tego równie magiczna

rjd2 - Ghostwriter

2 komentarze:

kasandra_85 pisze...

Książki nie czytałam i choć to nie mój styl, to może kiedyś po nią sięgnę:). Za to muzyka rzeczywiście.. magiczna:))
pozdrawiam!!

natula pisze...

Nie wiem dlaczego, ale w ogóle nie ciągnie mnie do tej serii. nawet dzisiaj w bibliotece widziałam tę książkę , ale co z tego jak moja łapka wzięła coś innego.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...