piątek, 16 grudnia 2011

Najczarniejszy Strach

NAJCZARNIEJSZY STRACH
HARLAN COBEN

tytuł oryginału: Darkest Fear
wydawnictwo: Albatros
data wydania: 2007 
liczba stron: 320
 
No i poprawiło się moje zdanie na temat twórczości Pana Cobena, co prawda nie zachwyca ale nie mogę powiedzieć że mi się nie podobała. Podobała mi się! Po przeczytaniu "Jednego Fałszywego Ruchu" do tej książki podchodziłam z pewnym dystansem ale się nie zawiodłam. 
Ciekawa fabuła, wartka akcja no i dialogi, można za razem śmiać się i w napięciu czekać co przyniosą następne stronice. Myślę że wszystkim zjadaczom kryminałów podpasuje ta pozycja, i z czystym sumieniem ją polecam.

Opis(lubimyczytac.pl):
Na Myrona jak grom spada wiadomość, że ma nieślubnego syna, którego istnienia nawet nie podejrzewał. Co więcej, Jeremy choruje na rzadką odmianę białaczki - by go uratować, konieczny jest przeszczep szpiku kostnego. Niestety, jedyny zarejestrowany dawca, niejaki Taylor, przepadł bez śladu. Myron ustala jego prawdziwe nazwisko - Lex. Ale Lex jest nieuchwytny, a podający się za niego człowiek przez telefon każe mu pożegnać się z chłopcem. Powtarza przy tym maniakalnie "siej ziarno". Siej Ziarno to przydomek seryjnego porywacza i mordercy opisanego w serii artykułów przez Stana Gobbsa - dziennikarza, którego media i FBI oskarżyły o fabrykowanie informacji. Są na to niepodważalne dowody. Czy rzekomy zabójca i dawca to jedna i ta sama osoba?

1 komentarz:

Cassiel pisze...

Nie czytałam ani jednej książki tego autora i pora to nadrobić ;DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...