poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Malowany Człowiek

                                                    Malowany Człowiek 
Peter V. Brett
tytuł oryginału: The Painted Man
seria/cykl wydawniczy: Obca Krew, Trylogia Demonów tom 1
wydawnictwo: Fabryka Słów
data wydania: grudzień 2008
liczba stron: 504


W końcu po wjechaniu mi na ambicję przez osobę od której dostałam książkę przysiadłam do niej... i muszę powiedzieć że wszystkie zachwyty jakie o niej słyszałam dopadły i mnie. Trylogia Demonów to miła odmiana po zalaniu ranku książkami o wampirach, aniołach czy magach a jak się to czyta! Lekkość i przyjemność pokonywania kolejnych stron - ojjjjj dawno takiej nie miałam. W dodatku ciekawa historia opatrzona sympatyczną trójką głównych bohaterów, genialne rysunki i muszę przyznać że jest to jedna z lepszych pozycji SF jaką czytałam.



Opis (lubimyczytac.pl):
Zaszczuta i zdziesiątkowana ludzkość przeklina noc. Z każdym zmierzchem, w oparach mgły, nadchodzą opętane żądzą mordu bestie. Przerażeni ludzie chronią się za magicznymi runami. Usiłują wymodlić dla siebie i najbliższych kolejny dzień życia. Rzeź ustaje bladym świtem, gdy światło zapędza demony z powrotem w Otchłań. Rosną odległości między pustoszejącymi osadami. Wydaje się, że nikt ani nic nie zdoła powstrzymać otchłańców, kładąc tym samym kres zagładzie. W tym dogorywającym świecie dorasta troje młodych ludzi. Bohaterski Arlen, przekonany, że większym od nocnego zła przekleństwem jest strach przepełniający ludzkie serca. Leesha – jej życie zrujnowało jedno proste kłamstwo – nowicjuszka u starej zielarki, bardziej chyba przerażającej od krwiożerczych potworów. I Rojer, którego los na zawsze odmienił wędrowny minstrel, wygrywając mu na skrzypkach skoczną melodię. Tych troje ma coś wspólnego – są uparci i przeczuwają, że prawda o świecie nie kończy się na tym, co im powiedziano. Czy odważą się jej poszukać, opuszczając chroniony runami azyl?








Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...