wtorek, 16 sierpnia 2011

Jeden Fałszywy Ruch

Cobena czytałam już 2 książki i były to zdecydowanie dobre kryminały. Wobec tego tytułu miałam duże oczekiwania ale się zawiodłam. Nudziła mnie ta książka bardzo, i nie podobała się cała ta historia z porwaniem ojca, szukaniem matki i porachunkami mafii która chce utrzymać swoje sekrety w tajemnicy.
Kolejna książka w której bohaterem jest Myron Bolitar, były pracownik FBI, agent sportowy i detektyw-amator. Ale nie zrażam się, każdemu zdarzają się gorsze pozycje:)

Opis(merlin.pl):
Myron Bolitar podejmuje się ochrony czarnoskórej gwiazdy żeńskiej koszykówki, Brendy, nękanej telefonicznymi pogróżkami. Jest inteligentna, piękna, ma poczucie humoru, lecz brak jej agenta. Czy kłopoty Brendy mają związek z tajemniczym zniknięciem jej matki przed dwudziestoma laty oraz z niewyjaśnioną śmiercią żony aktualnego kandydata na gubernatora, milionera Arthura Bradforda? Co stało się z ojcem Brendy, który jakby rozpłynął sie w powietrzu po wybraniu z konta wszystkich pieniędzy? Wspierany przez niezawodnego przyjaciela, Wina, Myron musi stawić czoła miejscowej mafii, oraz dotrzeć do sedna mrocznej tajemnicy, za którą są gotowi umrzeć, a inni - zabić...

___________________________________________________
Mój B. Słuchał tego jakiś czas temu nałogowo, a mi się dziś przypomniało i teraz leci cały dzień:)

Foals - Spanish Sahara



1 komentarz:

natula pisze...

Szczerze, to wszystkie książki Cobena uwielbiam, owszem są gorsze i lepsze klimaty jednak zawsze odnajdę w nich coś co mnie pociąga a może bezwarnkowo uwielbiam Wina i Bolitara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...